Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Τσίπρας-Καμμένος Ψάχνουν 17ρηδες Χρήσιμους Ηλίθιους Ψηφοφόρους (ΧΗΨ)


 Μέχρι τώρα ξέραμε για την «ψήφο στα 18» που ισχύει σε πολλές χώρες του κόσμου. Διαβάζουμε ότι με το νέο εκλογικό νόμο που ετοιμάζει η κυβέρνηση θα δώσει και ψήφο στα 17. Στην Ελλάδα με την ψήφο μετά τα 18, έχουμε γενικευμένο το δικαίωμα του εκλέγειν. Οι μαθητές των 16-17 ετών τι κριτήρια έχουν; Τα γνωστότερα μαθητικά αιτήματα είναι δυο:
Περισσότερες ώρες γυμναστικής και μείωση των ωρών στα Ελληνικά, μαθηματικά, θρησκευτικά, και Όχι 40 λεπτά μάθημα και 10 λεπτά διάλειμμα, αλλά το αντίθετο. Δηλ. 10 λεπτά μάθημα και 40 λεπτά διάλειμμα!
Πολλές διατάξεις του δικαίου μας θεωρούν ότι οι νέοι των 17 ετών ΔΕΝ δικαιούνται να κάνουν κάποιες νομικές πράξεις, γιατί είναι ανήλικοι. Δεν μπορούν να παντρευτούν, δεν μπορούν να διαχειριστούν την περιουσία που κατέχουν από κληρονομιά, δεν μπορούν να κάνουν αγορές και πωλήσεις σημαντικών πραγμάτων, δεν συμμετέχουν σε Δ. Σ. εταιρειών κλπ. Πως λοιπόν τους αναθέτουμε να κάνουν τη σημαντικότερη επιλογή, δηλ. να διαλέξουν τον επόμενο πρωθυπουργό;

 
Έχω κάνει μάθημα σε τάξεις επί πολλές δεκαετίες. Για του μαθητές στα χρόνια του σχολείου καλός καθηγητής είναι αυτός που ΔΕΝ έχει απαιτήσεις, που ΔΕΝ βάζει πολλές εργασίες για το σπίτι, που ΔΕΝ κάνει ζόρικες εξετάσεις στον πίνακα, αλλά λέει ανέκδοτα, μιλάει για ποδόσφαιρο και τελικά βάζει και μεγάλους βαθμούς για να περάσουν όλοι. Αντίθετα, κακός καθηγητής είναι αυτός που τους πιέζει, αυτός που έχει απαιτήσεις, αυτός που ζητάει και διορθώνει τα τετράδια, αυτός που βάζει πολλά πρόχειρα διαγωνίσματα, αυτός που αφήνει μετεξεταστέους και στάσιμους.
Μετά από πολλά χρόνια θα καταλάβουν ποιος τους έμαθε να σκέφτονται και ποιος τους άφησε στραβάδια, αλλά τότε θα είναι αργά.

Πολιτικολογία στην τάξη 

Ένα παιδί 17 ετών κανονικά βρίσκεται στην Β’ λυκείου. Αν όμως έχει χάσει χρονιά μπορεί να βρίσκεται και στην Α’ λυκείου. Άρα όλοι οι καθηγητές όλων των κομμάτων θα ξέρουν ότι στην Α, Β και Γ λυκείου υπάρχουν εν δυνάμει ψηφοφόροι τους. Και προφανώς θα θέλουν να τους επηρεάσουν υπέρ του δικού τους κόμματος. Άρα θα μπαίνει στην τάξη ο φυσικός και αντί για μάθημα θα κάνει προπαγάνδα υπέρ του κόμματος Α, την επόμενη ώρα θα μπαίνει ο μαθηματικός και θα κάνει το ίδιο για το κόμμα Β, μετά θα μπαίνει ο φιλόλογος και θα κάνει το ίδιο για το κόμμα Γ κ.ο.κ.
Άρα η πολιτικολογία θα διαλύσει το λύκειο και ίσως το φέρει στα ίδια χάλια που βρίσκονται σήμερα όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια. Κυριαρχούν τα κόμματα και όχι η επιστήμη, κυριαρχεί το σκοτάδι των καταλήψεων και όχι το φως της έρευνας, κουμαντάρουν και έχουν κλειδιά αιθουσών, αμφιθεάτρων και εργαστηρίων «κάποιοι μυστήριοι τύποι» και όχι η σύγκλητος και οι καθηγητές.

Επειδή προέρχομαι από την εκπαίδευση το λέω ευθαρσώς. Αν η κυβέρνηση θεσμοθετήσει την «ψήφο στα 17» δεν θα το θεωρήσω ως δημοκρατικό μέτρο.

Θα το θεωρήσω ως ύπουλη προσπάθεια κάποιων να διαλύσουν το Ελληνικό Λύκειο, εισάγοντας βιαίως την διχαστική πολιτική σε ένα χώρο που πρέπει να είναι αφιερωμένος στην ενωτική επιστήμη.
Από το άρθρο, «Ψήφος στα 17: Σωστό ή λάθος;» του Ευάγγελου Κυτίνου pamepreveza.gr 30.6.16.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου