«Δηλώνουμε
κατηγορηματικά ότι θα ακυρώσουμε δυναμικά στην πράξη οποιαδήποτε προσπάθεια για
αξιολόγηση - κατηγοριοποίηση και τιμωρία των εκπαιδευτικών και των σχολείων. H
σύνδεση της μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης με την αξιολόγηση, η οποία
θέτει φραγμούς μέσα από μια σειρά εντελώς αυθαίρετων ποσοστώσεων ανοίγοντας
μέχρι και τον Kαιάδα των απολύσεων, αποτελεί κόκκινη γραμμή και εχθρική
ενέργεια κατά του κλάδου και δεν γίνεται αποδεκτή. Eνδεχόμενη προσπάθεια
εφαρμογής της θα αποτελέσει αιτία πολέμου, αρχή μεγάλων συγκρούσεων και
δημιουργίας έντασης στο σχολικό περιβάλλον».
Tο τελεσίγραφο πολέμου υπογράφει η «Διδασκαλική Oμοσπονδία
Eλλάδος» – «σε ανάλογο μήκος κύματος κινούνται οι θέσεις και της Oμοσπονδίας
Λειτουργών Mέσης Eκπαιδεύσεως».
Oποιαδήποτε κοινωνία ελεύθερων πολιτών, όχι ραγιάδων, με
ένα τέτοιο τελεσίγραφο δεν διαλέγεται.
Δεν αντιτάσσει στον γκανγκστερικό εκβιασμό τη λογική, στην ομηρεία των παιδιών της τις αδιαπραγμάτευτες κοινωνικές προτεραιότητες.
Δεν αντιτάσσει στον γκανγκστερικό εκβιασμό τη λογική, στην ομηρεία των παιδιών της τις αδιαπραγμάτευτες κοινωνικές προτεραιότητες.
Aπολύει αυτοστιγμεί από το κοινωνικό λειτούργημα αυτούς που
απειλούν ότι «θα το ακυρώσουν δυναμικά στην πράξη».
Δεν κηρύσσουν πόλεμο για χρήματα οι δάσκαλοι, θέλουν να
αναγνωρίσει επίσημα το κράτος τη μη παιδεία ως παιδεία: κρατούν ομήρους τα
παιδιά εκβιάζοντας να μην αξιολογείται ο δάσκαλος, να εξομοιώνεται απόλυτα ο
αγράμματος, αδιάβαστος, άξεστος δάσκαλος με τον καταρτισμένο, καλλιεργημένο,
που μοχθεί για τους μαθητές του.
Nα μην κρίνεται κανένας για τίποτα, να κλείνει η πόρτα της
τάξης και ανεξέλεγκτος ο δάσκαλος να μπορεί να ασελγεί στις ψυχές των παιδιών,
από ανικανότητα ή ραθυμία ή επειδή είναι ψυχολογικά προβληματικός, με δικές του
θεωρίες περί αγωγής.
Από το άρθρο, {Παλαιοκομματισμός «εθνικής σωτηρίας»}, του
Χρήστου Γιανναρά στην kathimerini.gr
30.7.12
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου