Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Ομαδική Παράκρουση


Στο Ρέθυμνο τρεις μαθητές, πρωτεργάτες των καταλήψεων στο Γυμνάσιο τους (1ο) τον Σεπτέμβριο του 2016, καταδικάστηκαν από το δικαστήριο ανηλίκων σε κοινωνική εργασία 80 ωρών στον τοπικό δήμο.

* Υπουργός (Μη) Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.
"Η δημοκρατική και ποιοτική εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι αυταρχική! Ότι θέματα που ανακύπτουν στα σχολεία πρέπει να επιλύονται «εσωτερικά», δηλαδή με τη συνδρομή των διευθυντών σχολείων, των Συλλόγων Διδασκόντων και των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, και σε καμία περίπτωση με προσφυγή στις δικαστικές αρχές".
Σχόλιο: Τόσα χρόνια πέρασαν, επιλύθηκαν «εσωτερικά» οι καταλήψεις, ή βόλευαν (κάποια κόμματα);
* Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου.
Παρήγγειλε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρεθύμνου να αιτηθεί στο Δικαστήριο Ανηλίκων την άρση, ή την μετατροπή της ποινής των μαθητών, γιατί το μέτρο αυτό καταστρατηγεί την συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών, που φέρεται ότι τελέστηκε η πράξη για την οποία δικάστηκαν οι μαθητές και της προσωπικότητας και της ανηλικότητας των μαθητών!
Σχόλιο: Η ανηλικότητα δεν τους εμποδίζει να θεωρούνται πλέον ενήλικοι, υπεύθυνοι πολίτες να ψηφίζουν, (ψήφος στα 16+, 17 έτη);

* Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ.
Απαράδεκτη η καταδίκη των τριών μαθητών – Να διαγραφεί από την ΕΛΜΕ Ρεθύμνου ο διευθυντής.
Σχόλιο: Βλαμμένη Γερολαία..

* Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Κωστής Ζαμπετάκης.
"Έχουμε βάλει νομικό σύμβουλο να δούμε και εμείς τι μπορούμε να κάνουμε. Μόλις τα παιδιά τελειώσουν το σχολείο, θα υποχρεωθούν το καλοκαίρι να απασχοληθούν σε διοικητικές υπηρεσίες του δήμου". Αναφερόμενος στον Δντη του Γυμνασίου ο κ. Ζαμπετάκης είπε ότι ίσως φοβήθηκε, επειδή κατά την περσινή κατάληψη τραυματίστηκε σοβαρά μαθητής από τζάμι και να μην γνώριζε τι τροπή θα έπαιρναν τα πράγματα. Η κατάληψη είχε διήμερη διάρκεια, κατά την οποία, δεν έγιναν αναφορές για σοβαρές υλικές ζημιές ή φθορές στο κτίριο.
Σχόλιο: Οι καταλήψεις περιλαμβάνουν και τραυματισμούς που πρέπει να τους λαμβάνει υπόψη ο υπεύθυνος Δντης. Γίνεται λόγος για μη ύπαρξη αναφορών για σοβαρές ζημιές ή φθορές. Δηλαδή υπήρξαν ελαφρές ζημιές/φθορές, άρα δεν πειράζει που έγιναν;
Οϊμέ, τα παιδιά θα χάσουν το καλοκαίρι τους για.. 80 ώρες (10 μεροκάματα)!

* Σφοδρή αντίδραση του εκπαιδευτικού κόσμου!
Η διευθύντρια ΕΛΜΕ Ρεθύμνου, Δέσποινα Νικολάου χαρακτήρισε απαράδεκτη την δικαστική απόφαση, που εάν δεν ασκηθεί έφεση θα στιγματίσει τους μαθητές. Η Ομοσπονδία ζητά την διαγραφή του διευθυντή από το Σωματείο.

Σχόλιο: Εύγε στην "προοδευτικιά" «εκπαιδευτικό». Της αφιερώνεται σχετικό άρθρο από παλαιότερα «δημοκρατικά» δρώμενα μαθητών, όπου οι σχολικές καταλήψεις έμοιαζαν περισσότερο με καταστήματα νυχτερινής διασκέδασης και χαρτοπαικτικές λέσχες, αλλά δεν… στιγματίζουν μαθητές στο link:
https://cretedoc.gr/%ce%be%cf%85%ce%bb%ce%bf%ce%b4%ce%b1%cf%81%ce%bc%ce%bf%ce%af-%ce%ad%ce%ba%cf%81%cf%85%ce%b8%ce%bc%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%bb%ce%ae%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb/

Οι καταλήψεις στα σχολεία δεν είναι καινούργιο φαινόμενο. Έχουν αρχή από την κομματικοποίηση των πανεπιστημίων, που πέρασε και στα Λύκεια-Γυμνάσια με την καταστροφική μεταρρύθμιση στην παιδεία του Ανδρέα Παπανδρέου το 1982.
Οι καταλήψεις σχολείων: 

* Γενικά πραγματοποιούνται από μειοψηφίες μαθητών, που απαγορεύουν στο σύνολο των μαθητών να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους.

* Σε συνδυασμό με τις απεργίες των εκπαιδευτικών, δημιουργούν μεγάλα κενά στην ύλη μαθημάτων, που δεν καλύπτονται από κάποια επέκταση (αν γίνει) του χρόνου σπουδών.

* Δημιουργούν μικρές ή μεγάλες καταστροφές στα κτίρια και τον εξοπλισμό των σχολείων.

* Βολεύουν τους καθηγητές, (όταν δεν απεργούν αυτοί), που πληρώνονται κανονικά ενώ δεν κάνουν μάθημα!

* Δίνουν.. πόντους στα κομματικά βιογραφικά των καταληψιών μαθητών, που η εξέλιξη τους μπορεί να φθάσει μέχρι το αξίωμα του.. πρωθυπουργού (βλέπε αρχικαταληψία πρωθυπουργό Τσίπρα).

Έπειτα από αναρίθμητες (επί χρόνια) καταλήψεις σχολείων ανά την χώρα, βρέθηκε ένας διευθυντής Γυμνασίου να παραπέμψει αυτά τα… καλόπαιδα στην δικαιοσύνη για να λογοδοτήσουν για τις πράξεις τους, και αμέσως έπεσαν να τον «φάνε» όλοι οι παρακμιακοί παράγοντες της χώρας.
..Κατοχυρωμένο δικαίωμα λοιπόν.. στην μπαχαλοκρατία των λουκέτων για περισσότερη δωρεάν.. αμάθεια στα σχολεία.

Αυτό το γεγονός (μεταξύ πολλών άλλων) αντικατοπτρίζει την παλαβή αντίληψη περί δημοκρατίας του «σοφού» λαού.

Η δημοκρατία και η ελευθερία δεν μπορούν να υπάρξουν χωρίς πειθαρχία, (σεβασμό στους νόμους και σεβασμό στην ελευθερία των άλλων συμπολιτών).

Η δημοκρατία είναι το πιο δύσκολο πολίτευμα, γιατί για να λειτουργήσει σωστά απαιτεί λαό με υψηλό ηθικό και πνευματικό επίπεδο.

Η Ελλάδα αποτελεί ιδιαίτερη παγκόσμια περίπτωση. Πριν φαλιρίσει οικονομικά, είχε φαλιρίσει ηθικά, κοινωνικά, πολιτιστικά, και πολιτικά.

Και κάτι που αφορά τα δωρεάν βιβλία στα σχολεία:

Στην Αμερική, (την πρώτη οικονομική δύναμη του πλανήτη), τα βιβλία επιστρέφονται για να χρησιμοποιηθούν από άλλους μαθητές. Αν υπάρξουν βιβλία με φθορές, μουτζούρες αντικαθίστανται με καινούργια, με χρήματα των ίδιων των μαθητών.

Στην.. χουβαρντού Ελλάδα, ακόμα και τώρα που είναι φαλιρισμένη, τα βιβλία εξακολουθούν αν δεν καίγονται.. (εν χορώ).. εθιμοτυπικά στην αυλή των σχολείων (στο τέλος της σχολικής περιόδου), να μην επιστρέφονται, γιατί πληρώνει συνεχώς καινούργια ο βλαξ φορολογούμενος λαός, (με δανεικά των «τοκογλύφων» κουτόφραγκων φυσικά).
Με αυτά τα άρρωστα μυαλά έχει μέλλον αυτή η χώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου